Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De kommer med svadasvar for hvorfor de ikke gir erstatning. Mellom linjene sier de at jeg er en kjeltring.
Raskt og effektiv behandling av saken, jeg berømme det digitale opplegget som fungerte veldig fint for meg.
Forsikringen dekker ikke opp slik at jeg får noe tilsvarende igjen. Ikke i nærheten engang. Verdiløs.
Personale var hjelpsom og saken var fort i gang i behandlet.
Nettside enkelt og greit. Rask behandling men fikk avslag dessverre.
Veldig fornøyd med Fremtind. Tror også de er veldig konkurransedyktige på pris.
Oppdaget at en stor fryser hadde sluttet å produsere kulde og 400 liter flott mat måtte kastes. .Ble møtt med høflig forståelse og fikk ikke følelse av å bli mistenkeliggjort for å jukse. Fryserhavari er en vond opplevelse, men saksbehandleren viste empati og forståelse. Oppgjøret gikk fort og greit.