Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Belaster egenandel flere ganger for samme vetrinærbesøk, med forklaring om at ulike behandlinger blir gjenomført. Uten tanke på at det både er mer økonomisk da dyret ikke trenger full anestesi gjentatte ganger. For ikke å snakke om dyrevelferden ved å utføre to ulike ting i en og samme narkose. Ved forsøk på å komme i dialog med selskapet blir man møtt av nedlatende saksbehandlere. Vil på det sterkeste fraråde fremtid som husdyrforsikring!
Enkelt og greit. Er der for deg når du trenger hjelp.
Flott oppfølging av saken min når jeg forklarte årsakene til endringen.
Jeg har vært veldig fornøyd med behandlingen av sakene mine de gangene jeg har hatt behov for det.
Hittil er vi storfornøyde med Fremtind forsikring. Fortsett slik 😊 Keep up the good work
Jeg og min familie føler oss trygge på at hjelpen er nær skulle det skje noe uforsett når vi er på reise. Meget god kundeservice!
Supert forsikringsselskap, med kort behandlingstid