Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dem bryr seg ikke om kunden! Jeg fikk null hjelp uansett alle gyldig dokumentasjon jeg sendt inn! Anbefaler ikke!
Saksbehandler forsto like lite som meg av legen som mener har du kronisk sykdom eller har vært innlagt på sykehus og blir syk i utlandet så dekker de ikke tapte utgifter. Om du er friskmeldt av sykehus og fastlegen. Jeg får nå hjelp til å få saken ut i media for å advare andre. Hadde det samme for 1år siden da brukte jeg if fikk alt Igjen.
God og rask avgjørelse, og Lo favør er ekstra gunstig å ha særlig når begge to har det pg ingen egenandel
Har sjelden hatt bruk for forsikringen, men veldig fornøyd hver gang 👍
Stort sett alt man prøver og få dekt igjennom forsikringen blir avslått, bare tull
Kjempeenkel og intuitiv innmelding av sak via nettside, fikk svar umiddelbart om at min skade dekkes av forsikring og kan repareres. Hvis skaden ikke kan repareres, nytt produkt. Hvis jeg skal trekke for noe syns jeg Fremtind bør stramme opp deres samarbeidspartner Elkjøp, som opererer med et helt annet tidsperspektiv på reparasjon enn det som er avtalen deres med Fremtind.
Opplevde god håndtering av saken, og effektiv saksbehandling. Anbefales