Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg får jo ikke mine penger. Jeg betaler forsikringspremie, så alt skulle være greit, vurderer et annet selskap. Så dette er ikke bra SMN.
Et par timer etter innsendelse av skadeskjemaet fikk jeg hyggelig epost om klargjøring av et punkt. Oppklart med svarepost - jeg hadde rotet. Etter ett døgn kom det melding om at saken var ferdig og at penger ville bli utbetalt. Jeg er imponert og anbefaler selvsagt Fremtind.
Greit oppgjør og hyggelig folk trenger ikke si mer
Raskt og enkelt. Raskt oppgjør. Enkelt å navigere seg fram på nett. Fantastisk!
Ring kunden om det er noe som er uklart i saken.Hold fokus paa den beste mulighet for en bra kunde be handling.
Skuffet at en tlf.på tre/fire år er for gammel til å fikses
Enkel søknadsprosess, meget fornøyd. Jeg har vært kunde en stund og blir værende en stund til.