Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skuffet at en tlf.på tre/fire år er for gammel til å fikses
Enkel søknadsprosess, meget fornøyd. Jeg har vært kunde en stund og blir værende en stund til.
Fått hjelp når i trengte det Tror forsikringa som dere har er konkuransedyktig
Har så langt ingenting å utsette., men har heller ikke hatt behov for å bruke forsikringene enda.
Kommunikasjon var ikke til stede under behandlingen av vår sak. Vi måtte mase og sende flere mailer, det tok uker før vi fikk svar. Dette er rent for dårlig.
Vann rant inn på badet etter jeg hadde hatt forsikring hos de i 1.5 år. Avviser erstatning fordi de mener årsaken til skaden har utviklet seg med start før jeg overtok huset. Lange svartider før de nå ikke svarer i det hele tatt. Jeg finner ikke noe i forsikringsvilkåren om at forsikring da ikke dekker og de svarer ikke på hvor det står. Antar om huset brenner pga f.eks elfeil som har utviklet seg over tid fra før huset ble kjøpt, dekker de ikke. Det vil de ikke svare på. Byttet forsikring. Tør ikke ha forsikring der
Selger sa at forsikring var i orden etter først «hørt med sin leder» med sin leder. Da jeg måtte spørre etter hva forsikring kostet da jeg ble ringt opp igjen, mener jeg at jeg ble forsøkt lurt. Jeg måtte betale 20 % et annet selskap på en ny forsikring… og jeg var totalkunde i flere år! På enkelt forsikring sparte jeg 21000 og tilsammen sparte jeg 24000 på skifte selskap fra Fremtind. Må fraråde Fremtind til alle.