Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greie kunde behandlere og bra skjema til utfylling av skade noe som kan bli bedre vett eg ikkje bare gode erfaringer
Rask behandlingstid, godt forklart om forskjellig egenandel
Det som er positivt er vel rask behandlingstid. Det som ikke er bra er at jeg ikke får dekt skader som har skjedd under reise. De trenger å vite hva som har skjedd, men jeg vet jo ikke hva som har skjedd under reise annet enn at bagasje har blitt behandlet dårlig. Det blir nok å betale ut dette året også skifte forsikring.
Godt fornøyd med den informasjon og oppfyljing av saka
Fornøyd med løsningen selv om dette ikke lønte seg for meg
Bruker altfor lang tid på å svare, samt er tunge å samarbeide med. Fikk ikke noe hjelp etter at bagasjen ble forsinka og flyet ble kansellert
Rask og god tilbakemelding. Ukomplisert forsikringsoppgjør.