Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig og rask behandling av våre forsikringssaker. Pengene var på konto få dager etter saken var meldt.
Kan ringe å melde fra om skade hele døgnet.Rask og ryddig behandling.
Overlegne kundebehandlere. Dårlig forståelse av hva en ulykke/ u held. Blir bare møtt med mot stand. Reklamerer gjennom Lo favør at di er norgesbeste..
Raskt oppgjør bra kundebehandling veldig godt fornøyd
Dekker ingenting. Har meldt 3 saker som de i forsikringspolisen påstår at dem dekker. Uheldigvis har de alltid et godt argument for å slippe. Er du uheldig å blir frastjelt noe på ferie, må du passe på at du har med det en kundebehandler på ferien som kan være vitne.
Bruk mye tid på å sette oppp skadeskjemaet i punkter slik at saksbehandler må ta punkt for punkt og forhåpentligvis forstå hva du mener
Man blir ivaretatt på en trygg og god måte blant annet ved at saksbehandler eller den som tar imot henvendelsen virker engasjert og setter hurtig i gang saksbehandlingen, ved at man også får hurtig svar på resultatet av saksbehandlingen.