Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overlegne kundebehandlere. Dårlig forståelse av hva en ulykke/ u held. Blir bare møtt med mot stand. Reklamerer gjennom Lo favør at di er norgesbeste..
Raskt oppgjør bra kundebehandling veldig godt fornøyd
Dekker ingenting. Har meldt 3 saker som de i forsikringspolisen påstår at dem dekker. Uheldigvis har de alltid et godt argument for å slippe. Er du uheldig å blir frastjelt noe på ferie, må du passe på at du har med det en kundebehandler på ferien som kan være vitne.
Bruk mye tid på å sette oppp skadeskjemaet i punkter slik at saksbehandler må ta punkt for punkt og forhåpentligvis forstå hva du mener
Man blir ivaretatt på en trygg og god måte blant annet ved at saksbehandler eller den som tar imot henvendelsen virker engasjert og setter hurtig i gang saksbehandlingen, ved at man også får hurtig svar på resultatet av saksbehandlingen.
Forsøkte å ringe Fremtind flere ganger for å følge opp behandling av skadesaken. Gjaldt spørsmål om deling av skyld i forbindelse med kollisjon i sving/kryss. Fikk beskjed om at saken lå hos motpartens forsikringsselskap (som også var Fremtind), men at de skulle purre på og gi meg tilbakemelding. Gjorde dette flere ganger. Har enda ikke fått tilbakemelding, og vet ikke utfallet av saken. Skaden ble registrert 14. mars 2023.
Jeg havnet på sykehuset i Thailand, ble gått fulgt opp av Fremtind Forsikring ved sos internasjonalt.