Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God samtale med kundebehandler. Rask avklaring i saken.
Med en liten bilskade (kant traff), første skade i livet, har redusert min bonus fra 75% 1. År til 10%.
Jeg er fornøyd med rask behandling av saken, men jeg har nok fått mindre i erstatning enn det ville koste meg og kjøpe veske,og briller i dag
Hadde innbrudd og mistet ting til 4179 kr. Egenandelen var så høy at jeg fikk igjen tilbake bare 179kr tilbake. Kunne like greit bare akseptert tapet enn å gå igjennom prosessen av å lage en forsikringssak.
Skaden meldt inn. Rask respons. Henvist til Bilia skade. Rask takst og aksept. Litt ventetid på verkstedtime, men helt greit.
Behandlet med respekt av en person som kunne jobben sin.
Veldig fornøyd med selskapet. Raskt svar og god kundebehandling.