Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En takstmann som tok seg god tid og gikk gjennom alle punkter på skjema.Var nøye med alle detaljer i huset.Var ærlig og oppriktig i forhold til huset.God samtale før og etter.
Fikk vannskade fredag kveld. Det rant vann fra taket på stua inne. Ringte og fikk beskjed om å ta kontakt til uka. Tok over en måned før takstmann kom, måtte mase 3-4 ganger. Ba om å få en håndverker som kunne fikse, fikk utbetalt en sum i stedet uten noen mulighet til å velge.
Vilkårene for erstatning av el-sykler er under enhver kritikk. 20% fradrag av nypris allerede etter 3 år, og deretter 20% fradrag pr påbegynte år etter dette, er for dårlig! Dvs. at en 7 år gammel sykkel erstattes med 20% av nypris... At man får mindre erstatning ved å ta ut beløpet kontant i stedet for gavekort, er også til fordel for forsikringsselskapet og ikke forsikringstaker. En tungvint måte å få erstatningen på.
Helt greit til forrige mnd, da forsikringen plutselig hadde økt fra ca 567 til 757kr i mnd uten info fra fremtind. Dårlig kommunikasjon fra selkapet f Gjør at jeg bytter selskap.
Imøtekommende og rask behandling,itilfelle at skaden vedvarer må vi bare ta kontakt.
Har godt tid på og ta av seg skadeoppgjør. Fram til motparten tar tak i oppgjøret
Grundig takst mann som tok seg ordentlig tid. Oppgjøret kom overraskende fort og informasjonen underveis var upåklagelig