Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eneste negative jeg kan komme på er lang ventetid på tlf
Har flere ganger brukt forsikringen og behandlingen går fort og man får summen på konto innen få dager
Måtte ha nye billetter hjem etter dødsfall hjemme. Dette ble ordnet på en meget tilfredstillende måte. Ordnet opp meget profesjonelt. Ble oppdatert hele veien og visste hvor saken stod.
Var mye triveligere og bedre kundebehandling før det ble til fremtind.
Er meget fornøyd med tilgjengelighet, service og evne til å løse saken min på en smidig måte. Meget bra.
De lover å rett opp i feil i Deres system to ganger. Gjør det ikke. Skriver ikke logg etter samtaler. Bruker unødig og irriterende lang tid på problemløsing. Lite behjelpelig og løsningsorientert. Roter med fakturaer. Melder meg ut.
Bra! jeg opplevde en rask og proffesjonell behandling av saken min. Det hele var enkelt og forståelig, også for en eldre dame som meg. Bli bedre på: kontakt! alt ble behandlet og dokumenterbart på mail. Jeg kunne tenke meg en kontaktperson, om jeg skulle ha spørsmål.