Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke svar på e-poster. Ulike saksbehandlere. Fikk et urimelig lavt kontantoppgjør når jeg ønsket at de skulle fikse problemet
Meget fornøyd med behandlingen, liten ventetid på tlf, litt trege med å svare på Mail . Hadde kontakt med 2 personer på tlf. Begge var veldig hyggelige ordnet opp.
Veldig godt fornøyd med fremtid.hurtig behandling å oppgjør.Anbefales
Alltid rask og profesjonell med skadebehandling og utbetaling!
Tror jeg den behandlingen tok veldig langt tid i forhold jeg forvente
Har Meget dårlig kundebehandling. Fikk parkeringsbulk på bilen av en annen. En tredje person observerte hele hendelsen og bilder ble tatt. Til tross for dette mener forsikringen skaden kommer av noe annet. Skaden skjedde i september 2021. Og i februar 2022 etter at jeg selv har måttet purre på forsikringselvskapet eks antal ganger. Bilen står nå på verkstedet, først da får jeg svar om at skaden ikke dekks av motpart. Jeg selv måtte ta kontakt for å få svar på dette. 9 Må selv betale egenandel for en skade påført av noen andre, mitser en masse bunus i tillegg og får dyrere firsikring av Fremtind. Skasbehandler ble forsøkt ringt før bilen skulle på veksted. Det ble lagt igjen en beskjed og jeg ble lovet at de skulle ringe opp igjen. Noe de ikke gjorde. Klaget på dette og sa det var meget dårlig kundebehandling at de ikke tar kontak tilbake. Fikk til svar at de var Norges beste forsikring og det forsikringselvskapet med best omtale og mest fornøyde kunder.. Kan ikke skjønne hvordan de kan være det når jeg måtte ringe nok en gang for å få vite om hvordan saken lå ann.
God service fra kundesentret, og når skaden hadde oppstått var det godt og føle seg ivaretatt fra første telefon til kundesenteret til skaden var utbedret. :)