Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service fra kundesentret, og når skaden hadde oppstått var det godt og føle seg ivaretatt fra første telefon til kundesenteret til skaden var utbedret. :)
Er totalt kunde🙂 hunden måtte opereres, dyrlegen sendte inn saken, svar samme dag uten no styr. Liker ting skjer raskt uten no diskusjoner. Anbefales
Har betalt for 10 000 km for mye på bilforsikring på et år. Hadde spinn avtale som de fjernet uten å informere meg. Får ikke noe tilbake fra De da de lover å se på det, men gjør ingenting med det. Ser etter andre selskap nå. Styr unna
Manglende oppdatering på «mine saker». Vanskelig å komme gjennom på telefon til selskapet. Lang behandlingstid på saker. Svært pirkete og kverulerende på ordbruk frå rapporter sendt inn. Oppleves å gjøre saken mer komplisert. Betviler rapporter sendt inn av profesjonelle som vurderte saken med egne øyne. Hva som kan bli bedre? Det motsatte av det eg har beskrive over her.
Godt ivaretatt da jeg fikk en skade. Flink takstmann som jeg følte at jeg kunne stole på.
Et viktig råd hvis du har Fremtind på baklomma når du skal ut å reise. Får du en akutt skade, må du passe på at behandling hos lege holder seg innen 30 dager. Strekker behandlingen seg utover dette, pga innhenting av medisiner feks, må du betale den overskytende konsultasjonen/behandlingen selv. Merkelig selv om man har en 70-dagersreiseforsikring. Meget misfornøyd! Det står jo ingenting om dette i polisepapirene. Dessuten, å på tak i noen i Fremtind, er så å si umulig.
Jeg fikk tett oppfølging av Fremtind i forbindelse med at bilen jeg kjørte ble rygga på av en annen bil. Ingenting å utsette på det forsikringsselskapet.