Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror jeg den behandlingen tok veldig langt tid i forhold jeg forvente
Har Meget dårlig kundebehandling. Fikk parkeringsbulk på bilen av en annen. En tredje person observerte hele hendelsen og bilder ble tatt. Til tross for dette mener forsikringen skaden kommer av noe annet. Skaden skjedde i september 2021. Og i februar 2022 etter at jeg selv har måttet purre på forsikringselvskapet eks antal ganger. Bilen står nå på verkstedet, først da får jeg svar om at skaden ikke dekks av motpart. Jeg selv måtte ta kontakt for å få svar på dette. 9 Må selv betale egenandel for en skade påført av noen andre, mitser en masse bunus i tillegg og får dyrere firsikring av Fremtind. Skasbehandler ble forsøkt ringt før bilen skulle på veksted. Det ble lagt igjen en beskjed og jeg ble lovet at de skulle ringe opp igjen. Noe de ikke gjorde. Klaget på dette og sa det var meget dårlig kundebehandling at de ikke tar kontak tilbake. Fikk til svar at de var Norges beste forsikring og det forsikringselvskapet med best omtale og mest fornøyde kunder.. Kan ikke skjønne hvordan de kan være det når jeg måtte ringe nok en gang for å få vite om hvordan saken lå ann.
God service fra kundesentret, og når skaden hadde oppstått var det godt og føle seg ivaretatt fra første telefon til kundesenteret til skaden var utbedret. :)
Er totalt kunde🙂 hunden måtte opereres, dyrlegen sendte inn saken, svar samme dag uten no styr. Liker ting skjer raskt uten no diskusjoner. Anbefales
Har betalt for 10 000 km for mye på bilforsikring på et år. Hadde spinn avtale som de fjernet uten å informere meg. Får ikke noe tilbake fra De da de lover å se på det, men gjør ingenting med det. Ser etter andre selskap nå. Styr unna
Manglende oppdatering på «mine saker». Vanskelig å komme gjennom på telefon til selskapet. Lang behandlingstid på saker. Svært pirkete og kverulerende på ordbruk frå rapporter sendt inn. Oppleves å gjøre saken mer komplisert. Betviler rapporter sendt inn av profesjonelle som vurderte saken med egne øyne. Hva som kan bli bedre? Det motsatte av det eg har beskrive over her.
Godt ivaretatt da jeg fikk en skade. Flink takstmann som jeg følte at jeg kunne stole på.