Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere er gode i jobben deres. Hadde noen få sakker som ble veldig ført behandlet .
Skade på bil etter påkjørsel bakfra behandlet raskt og effektivt. Uten mye frem og tilbake, eller diskusjon med forsikringsselskapet.
Mildt sagt dårlig opplevelse. Kunnskapsløse og uhøflige. Den dårligste forsikringen jeg har vært bort i.
Ryddig og kort behandlingstid. Svært god kundeservice, tydelig kommunikasjon, orientering og oppfølging. Alt i alt svært fornøyd med saksbehandlingstid og saksbehandlere jeg snakket med på telefon. Enkelt å ta kontakt på epost og telefon for å oppgi tilleggsopplysninger. Anbefales!
Ansvarlig, rask, ikke komplisere noe, ring for å vite om alt går bra, jeg er veldig fornøyd og anbefaler. jeg har helseforsikring. Jeg måtte reise raskt fordi jeg var veldig syk og de tok seg av alt.
Å få ferdigtrykte forklaringer tyder på lav bemanning! Hjelper lite å klage uansett, det er makta som rår uansett?
Alt ble ordnet via e-post noe som gjorde at saken kunne behandles raskt og ble oversiktlig og grei.