Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandler kundene sine på en useriøs og usaklig måte. Ved klage evner de ikke og lytte til kunden, men kommer med "standardsvar" og ønsker åpenbart og avslutte samtalen så fort som mulig. Helt umulig og føre en seriøs samtale når man blir møtt på en slik måte. Selskapet mangler åpenbart interne rutiner for og kunne forbedre seg og møte kunden på en seriøs måte.
Telefonkontakt med hjelpsom og hyggelig personell. Ingen negativt å bemerke.
Ryddig, lett å finne fram.Klar beskjed, enkel fremgangsmåte på nett. Tommel opp.
Min sak er enda ikke ferdig, men foreløpig fornøyd med kommunikasjonen med selskapet.
Fremtind forsikring er veldig rydding og grei å ha med å gjøre. Anbefales
Har vært nødt til å bruke innboforsikring 2 ganger, og begge gangene har vi vært veldig fornøyd . Rask og effektiv behandling av våre saker.
Vanskelig å forstå hva man betaler for. I tillegg til at det er meget dyrt.