Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått god oppfølging av trivelig kundebehandler.
Jeg har hatt mange saker i Fremtind, både vannlekkasje, telefon, sykkeltyveri, motorhavari båt, bil og sist reise. Har opplevd samme hyggelige og effektive håndtering hver gang. Kjappe med saksbehandling og ikke minst Oppgjør. Fremtind er uslåelig.
Rett og slett DÅRLIG oppførsel og folkeskikk på laveste nivå av et par saksbehandlere! Svarer til feil adresse, svarer ikke på spm, har en ovenfra og ned holdning. Ansatte svarer på mail, men ingen kan finne vedkomne igjen seinere. Henger ut andre forsikringsselskaper og bommer totalt når fakta blir lagt frem. Avslag kommer på mail MENS vi snakker om saken i tlf. Takke meg til at vi kan bytte fritt.
Jeg er en fornøyd kunde som ikke har noe å utsette. Innboforsikring ble brukt, la inn skademelding på nett, etter 3 dager var pengene på konto.
Meget bra forsikring, veldig fornøyd kunde. Anbefales på det varmeste.
Jeg meldte inn hærverk gjort på en sykkel, og fikk beskjed om at saken var ferdig behandlet allerede dagen etter. Penger rett inn på konto, null stress. Skjema online for skademelding var også veldig ryddig og enkelt å fylle inn.
Flinke saksbehandlere som er interesserte i å hjelpe til med å løse problemet innen rimelig tid.