Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask skadebehandling av profesjonelle saksbehandlere. Og ikke minst - blide og hyggelige å snakke med.
Har bare opplevd positive, blide og hyggelige kundebehandlere. Rask avklaring av saker.
Meldte inn sak den 20 feb om at reise måtte avlyses pga sykdom. Sendte inn alt av dok, uten om å få noen som helst tilbakemelding fra selskapet. I dag fikk jeg spørsmål om tilbakemelding på om hva jeg synes om behandlingen. Før jeg vet om saken er ferdigbehandlet. Har ikke fått noe oppgjør eller melding om det.
Gode og raske på forsikringsoppgjer/utbetalingar, men har, som dei fleste i bransjen useriøse høge årlige prispåslag ved hovedforfall.
Grei oppfølging, men jeg hadde hele tiden følelsen av at konsulentens hovedoppgave var å begrense selskapets utbetalinger og å bli ferdig med saken.
Hjelpsomme og god på service, gode på tilbakemeldinger, og raskt oppgjør.
Mottatt hyggelig ved telefonhenvendelser om det er bilskade eller reiseforsikring, får rask og hyggelig hjelp.