Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Praktisk erfaring har vært positiv. Jeg har fått den hjelpen og det oppgjøret jeg forventet. Har også blitt møtt med respekt og tillit som har virket meget positivt.
Etter første dag var jeg skuffet av hun jeg snakka med. Men heldig vis ringte jeg neste dag, å hun jeg traff på da kunne sine ting. Alt ordna seg.
Brukte 3 fra saken ble innmeldt til pengene var på konto.
+ Utrolig hyggelig og imøtekommende saksbehandler selv i disse korona tider gikk saken utrolig raskt. — Burde vært ett skjema til samme sak (nå personskade på et skjema og et annet til Ødelagte klær/utstyr) Måtte derfor melde inn to ganger.
Godt fornøyd de tar deg som kunde seriøst og hjelper deg. Jeg har ingen dårlig erfaring
Dere gjør alt i deres makt for å unngå utbetaling når en ber om hjelp. Reiseforsikringen roses opp i skyene av LO. Den er ikke verd en dritt!
Svært enkelt å melde skade. Meget rask saksbehandling