Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte inn en sak på en robotgressklipper som hadde takket for seg. Jeg snakket med en hyggelig og hjelpsom person på telefonen, som forklarte hva jeg skulle gjøre. Fra jeg sendte inn alle dokumenter til saken var ferdig behandlet gikk det under et døgn. Jeg er veldig imponert og meget fornøyd.
Saken ble behandlet raskt og ryddig. Nettsiden er logisk og enkel å bruke.
Enkelt å utfylle skadeskjemaet. Raskt svar m å innlevere produktet. Greit å betale v henting av ferdig produkt, så ferdig med saken.
Ingen tilbakemelding på skadesaken, telefonen ble ikke besvart, måtte ta kontakt selv da ingenting skjedde
Har ingen erfaring ennå, da jeg ikke har hørt fra dere. Har kun sendt inn en skademelding digitalt . Venter på tilbakemelding.
Helseforsikring osv er bra men styr unna hvis du skal ha barneforsikring! Skikkelig dårlig behandling av saksbehandlere som ikke kan verken relevant lovverk eller evner å forstå saken. Forferdelig lange behandlingstider også. Når man har sårbare barn så er man avhengig av forsikring som forstår situasjonen. Man møter null forståelse eller vilje til å løse saken og må mase igjen og igjen bare for å få svar.
Opplevde Fremtind som veldig imøtekommende og raske til tross for at jeg ikke hadde alle opplysninger