Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Klagen går på vurdering av skadeomfang, og om dette overstiger avtalt egenandel. Jeg oppga at presenningen var smeltet og at stolene var ødelagt av sot og smeltet plastikk. Jeg skrev videre at "dermed hele settet er ødelagt, Det er viktig for meg å ha hele settet likt, ingen poeng i å ha bordet uten stolene". De bregnet ikke som sett.
Ingen burde bruke Fremtind forsikring til skadeforsikring. Det er en helt meningsløs tidsbruk hvor man blir bedt om å ta penger fra skadeoppgjør og gi i handpenger til takstmenn. Dette er et slik lavmål man må til land langt utenfor Europa for å sammenligne seg med. Deres klagebehandling er en vits, med ferdige klipp og lim svar og så mange skrivefeil at det ser ut som barn som har skrevet det. DNB burde ha beholdt sin egen forsikringsavdeling, men jeg skjønner at de sparer penger på å la bøller være takstmenn. De er fryktelig trege med papirarbeid, men vil at man samtykker etter muntlig gjennomgang per SMS. Det tok over et halvt år å få avgjort saken, og over 5 måneder fra befaring til skadetakst forelå. Det er fabrikkert grunnlag for skadetakst og i det hele virker det å være ført i pennen av gangstere. Husk, de er ikke her for å hjelpe deg, bare begynn å dokumenter skaden skikkelig selv og forbered deg på å møte selskapet med et krav, gjerne formulert av advokater, og insister på å bruke verksted etter ditt eget valg. Les dekningen nøye før du godtar noe per sms. Takstmennene har som målsetning å gjøre det så billig som mulig for selskapet og har ikke til hensikt å hjelpe deg med noe som helst. Jeg flytter til IF eller Storebrand. Dette er langt under pari.
Unngå Fremtind for alt det er verd! Umulig å få tilbake penger, selv om det skal være forsikret. Ikke kjøp forsikringen fra dem!!
Vanskelig å komme i kontakt med. Om man ringer er du nr 72 i køen! Svarer ikke på mail etter gjentatte purringer... De må ha et stort kapasitetsproblem! Dette var elendig kundeservice!!!!
For dyrt, har aldri hatt skade, derfor vil jeg ikke betale masse penger uten å få noe igjen.
Dyr og vanskelig å få på banen i forhold til gjennomgang av mine forsikringer etter noen år. Oppfatter at det er endring etter navnebytte. Var bedre før med fast kundekontakt.
Pris er meget viktig da de fleste bolag har samme vilkår mm. Jeg har nå Sparbank 1 som forsikringbolag. Ikke sikker på det nye navnet.