Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind lokker deg med en god pris, helt til prisen blir skrudd opp flere tusen kroner året etterpå. Ble forklart at dette var på grunn av endringer i markedet. Likevel har min nabo (med samme postnummer, samme bil/modell/årsmodell/utstyr/farge/km-stand/egenandel) en langt mer hyggelig pris. Spurte om hvorfor, og det ble bortforklart, og gikk over til en langt mer spydig tone. Gjør deg selv en tjeneste, prisen er ikke alt. Det er langt mer hyggelig å bli respektert som kunde.
Aldri mer fremtind. Elendig kundebehandling og vurdering av forsikringsak...
Fikk avslag på forsikringssak som dere burde ha dekket! Dere dekker vannskade, men ikke fuktskadet.
Vil overhodet ikke anbefale dere som forsikrings selskap til noen etter dette. Føler at dere også verner gjerningsmannen på samme måte som politiet. At man er skuffet er bare fornavnet. Et underslag er å et tyveri, da jeg ALDRI vil få mine ting tilbake. Så her må jeg som uføretrygdet tape masse penger, da jeg ikke har mulighet til å betale/låne penger til å kjøpe nye ting. Så tusen takk for hjelpen man ikke får
Forkortning i utbetaling skal basere seg på avtalevilkårne. Det er absurd å plukke deler for å redusere utbetalingene maksimalt. Når det er spesifikke avkortninger som gjelder ett objekt, kan man ikke plukke fra alle mulige andre regler i avtalevilkårne.
Klær er forsikret, men ikke ved rift, hull, svimerker, hakk, riper, avskalling, flekker og lignende. Så hvilke skader på klær som dekkes vet jeg ikke.
Prøver å kontakte Fremtind. Ingen tar telefon. De svarer ikke på email, har tatt flere uker uker nå. Svært skuffende. Avhengig en link de skal sendt oss. Hvorfor er det nødvendig. Burde være greit å logge seg inn med bankid. Vi har ikke migrert over fra autopass og prøver å gjøre det.