Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vil overhodet ikke anbefale dere som forsikrings selskap til noen etter dette. Føler at dere også verner gjerningsmannen på samme måte som politiet. At man er skuffet er bare fornavnet. Et underslag er å et tyveri, da jeg ALDRI vil få mine ting tilbake. Så her må jeg som uføretrygdet tape masse penger, da jeg ikke har mulighet til å betale/låne penger til å kjøpe nye ting. Så tusen takk for hjelpen man ikke får
Forkortning i utbetaling skal basere seg på avtalevilkårne. Det er absurd å plukke deler for å redusere utbetalingene maksimalt. Når det er spesifikke avkortninger som gjelder ett objekt, kan man ikke plukke fra alle mulige andre regler i avtalevilkårne.
Klær er forsikret, men ikke ved rift, hull, svimerker, hakk, riper, avskalling, flekker og lignende. Så hvilke skader på klær som dekkes vet jeg ikke.
Prøver å kontakte Fremtind. Ingen tar telefon. De svarer ikke på email, har tatt flere uker uker nå. Svært skuffende. Avhengig en link de skal sendt oss. Hvorfor er det nødvendig. Burde være greit å logge seg inn med bankid. Vi har ikke migrert over fra autopass og prøver å gjøre det.
Du ringer, en saksbehandler ordner opp, sier hva du evt må gjøre, og så ordner de opp uten unødvendige dikkedarier. Lite ventetid. Hyggelige folk.
Dårlig å sende samme standard brev hver gang. Mye prakk
Rask saksbehandlingstid og rask utbetaling. At den kollektive forsikringsordningen gjennom NSF og DnB het Fremtind Forsikring var ukjent for meg så de bør markedsføre seg og sendte ut informasjon om ordningen, og hvordan man kan kontakte dem. Man trenger telefonnummer og adresse.