Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver å kontakte Fremtind. Ingen tar telefon. De svarer ikke på email, har tatt flere uker uker nå. Svært skuffende. Avhengig en link de skal sendt oss. Hvorfor er det nødvendig. Burde være greit å logge seg inn med bankid. Vi har ikke migrert over fra autopass og prøver å gjøre det.
Du ringer, en saksbehandler ordner opp, sier hva du evt må gjøre, og så ordner de opp uten unødvendige dikkedarier. Lite ventetid. Hyggelige folk.
Dårlig å sende samme standard brev hver gang. Mye prakk
Rask saksbehandlingstid og rask utbetaling. At den kollektive forsikringsordningen gjennom NSF og DnB het Fremtind Forsikring var ukjent for meg så de bør markedsføre seg og sendte ut informasjon om ordningen, og hvordan man kan kontakte dem. Man trenger telefonnummer og adresse.
Har ikke opplevd no negativt med Fremtind forsikring. Er fornøyd med alt.
Får svar på ting jeg er i tvil om. Hadde et uhell med sykkel hvor saksbehandler fant ut at jeg hadde ulykkesforsikring som dekket skaden.
Rask og hyggelig tilbakemelding og behandling da min mann var uheldig med fall, kutt og knuste briller.