Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk dårlig hjelp og fikk beskjed om at jeg må betale hele reparasjonen for og få igjen det over egenandelen på 2000kr mot at jeg leverte kvittering og veldig dårlig kundebehandling.
Hurtig og bra oppgjør, uten protester. Fremtind stoler på kunden.
Få ny knntasting robot. Kundeveileder må sjekke opp kunden bedre
Først svar på telefon. Så skriftelig ok jeg hadde sak om reiseforsikring. Fikk de opplysningene jeg trengte for videre behandling.
God service, rask saksbehandling, og ikke minst, tillit til vår innsendte refusjonsbeløp. ( har dog tatt vare på alle kvitteringer)
Lett å få snakke med kundebehandler og riktig og god informasjon.
Søkte erstatning for noe som ikke kan kalles noe annet enn en «plutselig og tilfeldig skade», trippelsjekket at forsikringen min dekket «plutselig og tilfeldig skade», men skaden var ikke «plutselig og tilfeldig» nok for Fremtind. Til info: Den plutselige og tilfeldige skaden var at brillene mine knakk i to. Om ikke dét er plutselig og tilfeldig, så veit ikke jeg.