Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kolliderte bilen, og Fremtind gjorde en veldig god jobb og gjorde det enkelt for oss. Fikk leiebil og bilen ble reparert på ett flott verksted.
Opplevde de som superrask og ubyråkratisk. 2 eposter fra utlandet førte til en rask utbetaling, som selskapet, etter sigende, ikke var forpliktet til.
Fra første kontakt var det rask respons og god veiledning. Oppfølging underveis var god, og verkstedet hadde også god service.
Ble solgt en latterlig innboforsikring fra DnB, hadde Storebrand best og fikk vel Framtind værst… latterlig…… saksbehandlingen som omfatter en lekkasje var behandlet på 2 dager, uten kommunikasjon med meg ble årsak og avslag levert uten at noen hadde besiktiget skaden
Du opplever deg mistenkeliggjort og treg saksbehandling
Har opplevd to ganger i løpet av siste halvår at jeg ikke har fått støtte. Pc som er borte under flytting og smykker som er borte på ferie. Grunn for avslag: jeg har ikke sett at tingene ble stjålet…
Veldig glad og fornøyd , på bare par dager ble problemet mitt løst veldig effektivt og enkelt. For meg er kone, kone og mor arbeid utført på en praktisk og enkel måte alt jeg trenger