Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig saksbehandling og info. Brukt snart 4mnd i en tyveri sak. Ikke villig til å dekke alt
Mistet 2 mobiltlf ut av lommen da æ gikk ut av flybussen på gardemoen. Begge fikk knust glassene sine. Ringte forsikringen da æ kom hjem, forklarte saken te en hyggelig mann. Fikk dekt glassbytting på begge 2. Æ e superfornøyd. Mva Janne
verkstedet og leiebil skuffet. Bilen ble stående på verksted i en uke, vet ikke hva de tenkte på. Leiebil problemer med utfylling av kontrakt, ga opp.
100% førnojde få godt hjelp av der når jeg ringe elle sende skade melding tar ikke veldig lang tid få svar je er veldig fornojd ❤️🇳🇴
Opplever rask og enkel behandling av sakene og forståelsesfulle ansatte ved samtaler. Gode priser og god dekning. Ikke noe negativt å si!
Enkelt og forstårlig skadeskjemaet og Raskt oppgjør ved skade
Rask behandlings tid. Du angrer aldri når du er kunde hos fremtid når uhellet er ute.