Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har veldig god erfaring etter flere år som kunde.
Er skuffet over at kontakt for lading ikkje ingår i motorskade forsikring, får ein ikkje lade så vil ikkje bil virke.
Har for lite erfaring til å gi noen grundig tilbakemelding, men fornøyd så langt
Meget bra selskap.Rask respons, og problemfri behandling.
Veldig grei forsikring, da mitt barn mistet nettbrett og jeg ringte skade, var service veldig bra. De sjekket først om kunne fikses på sted, men da ikke så kunne gjøres sendte de den videre. God informasjon under hele prosessen.
Har ventet flere måneder, har blitt løyet til gjentatte ganger om at jeg skal bli fulgt opp samme dag, neste uke etc. Min erfaring er at de lyver flere ganger, holder aldri ord. Har nå 4 forsikringssaker og alt blir bare ignorert totalt. Ville valgt hvilket som helst annet selskap i blinde. Skal ut så snart sakene er ferdige. Men ser ut som det kan bli rettsak om de ikke begynner å gjøre jobben sin snart.
Tiden det tok fra jeg sa ifra og til det var fikset tok under 3 dager.