Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reagerer på rask elektronisk behandling og ingen individuell vurdering. Dårlig formulerte spørsmål, liten mulighet til å supplere med egne vurderinger/ytringer.
Ved skade opplever jeg Fremtind Forsikring som raske i saksbehandlingen. I tillegg følger de opp saken bra underveis. Forsikring skal jo være trygghet og Fremtid Forsikring innfrir!
Utrulig bra og kjap service. Bet ikke helt hva som kan forbedres. Alltid hatt god erfaring med framrind.
Vi ble rammet av stor vannskade i boligen etter uvær. Fra første kontakt i en svært krevende situasjon fikk jeg en opplevelse av å bli hørt, forstått og ivaretatt. Jeg fikk god støtte og tydelige svar i en krise og opplevde dette trygt og til god hjelp.
Kan anbefales og jeg har hørt flere folk si det samme.
Veldig god service,raskt opgjør og enkel lettvint skademelding.
Veldig fornøyd når vi sendt inn saken til det 2 dager til jeg fikk tilbake mld meget fornøyd med dette. Er første gang jeg har sendt inn til forskning. Så dette var jeg meget fornøyd med