Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble rammet av stor vannskade i boligen etter uvær. Fra første kontakt i en svært krevende situasjon fikk jeg en opplevelse av å bli hørt, forstått og ivaretatt. Jeg fikk god støtte og tydelige svar i en krise og opplevde dette trygt og til god hjelp.
Kan anbefales og jeg har hørt flere folk si det samme.
Veldig god service,raskt opgjør og enkel lettvint skademelding.
Veldig fornøyd når vi sendt inn saken til det 2 dager til jeg fikk tilbake mld meget fornøyd med dette. Er første gang jeg har sendt inn til forskning. Så dette var jeg meget fornøyd med
Fikk ikke fortalt hvordan reisen og uhellet som gjorde at jeg fikk ekstra utgifter for opphold på Finnmarksvidda.Hotell som var bet.m. kredittkort ble ikke engang berørt fra dere. Lurer på om jeg hadde fått bedre oppfølging i annet selskap : er det smart å si opp avt. m. Sparebank 1 og Fremtind Fors.
Ved skade på bil måtte jeg gjentatte ganger kontakte selskapet for å bli oppdatert. Ettersom jeg aldri fikk snakke med ansvarlig rådgiver så måtte jeg be verkstedet om adgang til bilen for så selv påpeke ulike skader som selskapets takstmann hadde unnlatt å ta med. Det hele endte med en to uker lang konflikt, utelukkende fordi selskapet overså og unnlot å svare på forespørsler. Jeg ville forventet at de i større grad var interessert i å ha dialog med kunde, fortgang i prosess og unngå et lengre leiebil forhold. I etterkant fikk jeg også en regning på leiebil for en periode som viste seg å være etter at leiebil var levert tilbake. Dette måtte jeg selv dokumentere gjennom å vise til passeringer i bomstasjon på min private bil. I den grad det kan tolkes som en beklagelse, uttalte ansatt hos Fremtind at "Det er ikke første gang noen forsøker å lure til seg leiebil utover leieperiode".
Kan trygt anbefales for alle,jeg har hatt glede av å være trygt forsikret hos dere i mange tiår.Enestående selskap