Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde jeg måtte mase mye og innhente mye opplysninger selv.Måtte også ringe skadeverkstedet mandag da de enda ikke hadde fått skadenr.og rapport over hendelsesforløpet.Bilen ble levert 3mai og den var ferdig 2juni
Veldig fornøyd. Rask og god hjelp når trengs. Hyggelige saksbehandlere.
Kort behandlings tid og enkelt å fylle ut skjemaer
Har hatt tre forskjellige uhell siste ca. 5 år. Fryseskap, vaskemaskin og iPad. Forsikringen har fungert helt topp 😊
I en livskrise har Fremtind vært fantastiske å ha. Kjøpte hus med masse problemer, benyttet oss av rettshjelpsdekningen som var helt uvurderlig. Samtidig ble det skade på bilen - to ganger har Fremtind fikset det som har vært svært dyre skader på et samlerobjekt av en bil. Profesjonelle, forståelsesfulle og svært behjelpelige. Samtidig er de pragmatiske i problemløsningen og lytter til løsningsforslag. Svært god kommunikasjon med samtlige kundebehandlere og takstmenn. Fremtind er mitt foretrukne selskap fremover i all overskuelig fremtid når det gjelder skadeforsikring. Kunne kanskje spart noen skarve tusenlapper i året på et billigere selskap, men når man står til halsen i problemer, er et godt forsikringsselskap helt uvurderlig!
Rask behandling, og meget god kundebehandling underveis.
Svarer seg ikke å være god kunde over flere år. Hvis du får behov for å bruke forsikring så straffer de deg med å legge saftig på forsikringene. Setter de aldri ned igjen, bare legger på mer hvert år selv om du ikke har skade. Legger også på de forsikringene som ikke har skadestatistikk. Dekningene er vel omtrent som andre.