Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei registrering av sak, og kjapp saksbehandling.
Har skrevet det først i undersøkelsen. For hørsel dårlig hørsel må absolutt tas på alvor, det er vi som blir skadelidende, dette må komme mye sterkere fram. Alvorlig nok må ikke bli en salderingspost.
Er fornøyd fordi at som 2 LO organiserte i huset har vi en unik innboforsikring og gode forsikringer ellers.
De vurderte saken raskt men synes de var litt harde i sin vurdering på fratrekk. Så det kan bli en utfordring å få erstatta lignende varer/saker for den summen man fikk igjen.
Får ikke erstatning for tapt telefon da de ikke kan sjekke «telefonens tilstand» når den ligger på havets bunn. Helt høl i huet.
Meldte tyveri onsdag kveld, oppgjøret var klart før jeg våknet torsdag morgen.
Mistet airpods på tur, fikk avslag på saken på grunn av manglende bevis