Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er godt fornøyd. Rask behandling og kjapp oppfølging
Takstmann ble veldig forsinket, slik at tak var ferdig lagt da han kom.
Har fått oppgjør som forventet, men alle sakene har vært enkle. Enkel skademelding og raskt oppgjør. Service som forventet.
Smålig behandlig ifm oppgjør etter et simpelt klokketyveri...
Fremtind har en god ordning med online førstetjenest 24/7 som gjør det lett å få en konsultasjon om en lurer på noe. Oppfølging av skadesaker er rask og bra. Nå gjenstår det å se hvordan en pågående sak går, med den erfaring vi har til nå, vil jeg tro det går bra.
Veldig raskt og smidig oppgjør etter at en lang ferie ble avsporet av kansellering og flyselskapet ikke stilte opp. Dekket ekstra utgiftet raskt utbetalt
Orker ikke. Det har blitt mer et svindelselskap enn et forsikringselskap som er opptatt av å hjelpe kunder når uhellet er ute. Absolutt ikke å anbefale for noen. Gjensidige, If og andre er enormt mye mer profesjonelle og trygge. Fremtid er mest opptatt å hente profitt til seg selv med å bruke mest tid på å finne juridiske argumenter i betingelsene som kommer Fremtid tilgode for å unngå erstatningsansvar