Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tunvint saksbehandling, tidkrevende saksbehandling. Dårlig/manglende informasjon, ikke eksisterende anbefaling på veien videre. Eks at man får avslag med begrunnelse at reiseforsikring ikke dekker skade, det viser seg i ettertid at innbo teoretisk vil , uten at dette opplyses i det første avslaget. I sum bruker den forsikrede uforholdsmessig mye tid og ressurser på arbeid som forsikringsselskapet burde gjøre. Ikke tilitsvekkende og gjør at man som kunde bør vurdere å bytte selsskap.
Meget fornøyd med behandlingstid og hvor kjapt oppgjøret kom
Enketl å sende inn skaden, og veldig rask behandling.
Hyggelig og imøtekommende de som tar telefonen når man ringer
God kundeservice med raskt og ukomplisert skadeoppgjør.
Føler at jeg ble tatt for løgn,beskrev hva som hadde skjedd med meg,men saksbehandler skrev at hun ikke hadde nok bevis for hendelsen
Jeg har ingenting å utsette på Fremtind , enkel og grei saksbehandling . Vi har heller ikke klart å finne andre forsikrings selskaper som er rimeligere totalt sett .