Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Personlig er svært fornøyd med Fremtind forsikring
Ingen dekning på mistede Briller enda jeg finner i vilkårene at den skal dekke det
Hurtig oppgjør for andre utgifter ifm med undersøkelser.
Fin oppfølging av saksbehandler i forbindelse med min reiseforsikring.
Veldig rask behandling fra jeg sendte inn mltt krav og til oppgjøret var på min konto.
Ringte i en situasjon der vi var langt hjemmefra og bilen var tauet inn til verksted (motortrøbbel). Ble lovet hjelp og å bli oppringt tilbake. Det skjedde ikke! Etter slitne å ha ventet i over 30 minutter, begynte jeg å ringe tilbake. I løpet av de neste 60 minuttene prøvde jeg alle tilgjengelige tastevalg. Jeg forklarte situasjonen, at vi trengte overnatting og hjelp slik. Jeg fikk hver gang svar at jeg hadde tastet feil, og at jeg måtte ringe opp igjen og taste riktig. På et tidspunkt fikk jeg to telefonnumre, som også viste seg å være feil... Dagen etter på dagtid, i normal arbeidstid fikk jeg en helt annen og god behandling, etter hva jeg visste og hadde behov for på det tidspunktet. Etterpå ble jeg imidlertid ikke fulgt opp, da vi måtte være på stedet noen dager i denne forbindelse. -Jeg fikk vite av en ansatt i Sparebank1 at det skulle ha vært et tastevalg tidlig i menyen, der jeg valgte etter om jeg hadde forsikring via Spaebank1 eller via DnB. Dette valget kom aldri opp. - Både den ansatte i Sp.b.1 lokalt der vi var og vi var svært overraskede. Dette var svært skuffende!
Meget effektiv og rask behandlingstid på vår skade.