Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at Fremtind overtok etter Sparebank 1 Forsikring har kundebehandlingen blitt mye dårligere .
Vanskelig å få kontakt på telefon! Dårlig til å forklare saksgang! Vanskelig å vite mine rettigheter!
Rask og effektiv oppgjør ved muntlig kontakt og så slapp vi en masse med data ting som vi ikke har helt kontroll på. Meget bra og pengene var på kontohaver etter.
Rask og god service. Ok priser, men må følges opp for å oppnå beste priser.
Jeg er så skuffet og akkurat nå veldig ufordøyd med deres forsikring Dere vet at det er vanskelig å få dere på mobilen og det bli fint hvis dere sende melding eller Mail om saken Jeg jobber før middag og har ikke lov ha mobilen ned meg hele tiden
Denne gangen godt fornøyd. En gang tidligere vært mindre førnøyd
Har hatt bruk for forsikringen et par ganger, og begge gangene var jeg positiv til selskapet