Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Lett å søke om forsikring. Snarlig behandling, svar å oppgjør.
10 millioner kroner til meg for ny tittel til Fremtind (tittel på omtalen). :-) Rask behandling. God oppfølging. Alltid kundevennlig og hyggelige folk pr. tlf. Proffe på å løse saker pr. internett.
Meget missfornøyd med Fremtind Forsikring på bakgrunn av hvordan vi har blitt behandlet! Vi har ikke fått den behandlingen som kan forventes med bakgrunn i vår sak!
Har fått rask og god service når jeg behøvd og bruke forsikring. Meget kjapp behandling og oversiktlig på nettet.
Saken ble behandlet ganske raskt. Og oppgjøret kom ganske fort. Vi er kjempefornøyd med fremtind.
Fekk hjelp når eg trong hjelp på ein ryddig og proff måte.. Mange takk🙂🙂
Min datter som er sykepleierstudent måtte på grunn av myndighetenes bestemmelser avbestille en reise i påsken, jeg trodde hun var forsikret gjennom meg ettersom hun bor hjemme, og det bare er oss to og det i mine papirer står at forsikringen gjelder for familie. Når jeg går inn og leter i vilkårene på nett, finner jeg at det står at det er barn opp til fylte tjue. Min datter ble tjue i november. Skjønner at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, men det hadde vært OK å møte en saksbehandler som var alminnelig høflig etter å ha vært kunde her i over ti år uten noen gang å fremmet noe krav. Det er tross alt snakk om et ungt menneske som har spinket og spart i et år for å dra på reise. Det begynte med at saksbehandler var oppgitt fordi at jeg hadde sendt inn en forespørsel om Fremtind kunne ta kontakt, samtidig som min datter hadde sendt inn dokumentasjon på en annen side, slik at det var blitt opprettet to saker. Etter dette fortsatte hun å snakke til meg på en fryktelig nedlatende måte, og da jeg helt rolig spurte om jeg kunne bli oppringt av en annen saksbehandler sa hun: Jøss, hva var'e som smelte nå 'a! To minutter etter fikk jeg mail om avslag på kravet. Jeg bytter selvfølgelig forsikringsselskap.