Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
23.12.2020 altså lillejulaften. Flott å kunne registrere skaden selv. Fikk tilbakemelding om lengere behandlingstid pga av dagen pandemisituasjon. Merket ikke noe til lang behandlingstid, kjapt og ryddig oppgjør og ingenting å klage på.😁
Jeg fikk kjapp avklaring og god oppfølging, meget fornøyd :-)
Dekket ikke skader på bad, selv om badet ikke var årsaken til skade. (Badet fikk følgeskader
Jeg har i mine tre forsikringssaker vært superfornøyd med informasjon, behandling, bruk av tid og oppgjør. Holder det dere lover!
God samtale med kundebehandler,kunne godt vært samme skadenummer når det er samme sak, på grunn av egenandel.
Har hatt bruk for Forsikringsselskapet to ganger, og begge gangene har møtet med Framtid vært seriøst og problemfritt, og hurtig behandlet.
høflige og hjelpsomme medarbeidere en blir møtt med i telefonen !