Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fort og utmerket. Har forsikringa igjennom LO og benyttet mæ av denne. Super service 😊
Kjøpte kanskje litt for dyr bil, men det var viktig med bekymringsfri bil. 5 år garanti betydde kun utgifter med service. Garantien gikk ut i januar i år. Og så april skjedde det noe med bakhjulstillingen. BMW'en har luftfjæring og bilen var svært lav bak. Dette blir dyrt,veldig dyrt. Min første tanke var "bilen blir stående". Håpløshet kom over meg som en kald bøtte vann. Håpet var at garantien nettopp hadde gått ut, og BMW-folket hadde en god uke. Bavaria Ksu, mente det var kompressor som hadde tatt natta. 18000,- for en ny inkl montering. BMW kunne stille med 50% avslag på pris pga "nettopp" utgått garanti. Så kom sjokket! En mus hadde tatt seg inn i boksen til kompressor og tygget av ledninger,slanger og deler av kompressor som var av plast. Ikke garantisak og mye høyere pris, kun kompressor var 18k. Nå snakker vi kanskje 40000,- det er ca 39992 kroner mer enn jeg har på konto. Den kalde bøtta ble nå barnemat. Jeg hadde ett halmstrå og klamre meg fast i, forsikringen. Kunne jeg få hjelp der. Jeg sjekket hva forsikringen dekker, jeg hadde jo kasko. Sjekket med fremtind.no og måtte nesten se mellom fingrene med den ene hånda og krysse fingrene på andre, fryktet det verste og håpet det beste. JA! Heldigvis så dekket forsikringen skaden, viltskadeforsikring ser ikke forskjell på dyrets størrelse, mus eller elg. Vilt er vilt. Fikk til og med leiebil en uke mens bilen var til doktor Bavaria. Aner ikke hva totalprisen til slutt ble, men med leiebil, kompressor, luftbelger, ledningsnett og luftslanger passerte det nok 50000,- med god margin. Og det beste av alt: ikke bonustap og ikke egenandel. Fy f. Det er godt å være forsikret i riktig selskap.
Tross helligdager så hadde jeg pengene på kto på 6 dager. Fin kundeservis på tlf.
Saksbehandler tok tak i saken raskt , var litt frem og tilbake med takstmann, men når han fikk tid til å se på saken skjedde det ting raskt. Veldig fornøyd med hele prosessen og selskapet i sin helhet.
Registrerte skade på nett, gikk 2 timer så hadde jeg leiebil. Fremtind og verksted fikset resten. Betalte egenandel når jeg hentet bilen på verksted. Alt gikk knirkefritt, fra A til Å. Anbefales!
Er veldig fornøyd med Fremtid, som var en stor hjelp i vår fortvilende situasjon.
Jeg anbefaler Fremtind Forsikring, hyggelig folk med god kunnskap. MIn saken ble behandlet bra med høy kvalitet og god dialog.