Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vennlige og imøtekommende saksbehandlere i LO forbundets stab, mens de fleste av Fremtinds saksbehandlere er overflatisk og mindre villig til å forstå kundens/min forklaring.
Veldig god prosess etter skade . Rask respons, grei dialog og fin service med leiebil
Forferdelig kunde behandling og oppfølging av skade sak. Vill etter en sånn behandling ikke anbefale fremtin til noen
Har hatt fremtind nå i et par år. Aldri vært noe problemer med å få levert saker, få oppklaring på fakturaer og hyggelige saksbehandlere. De er også veldig rask med sakene de får inn.
Hold dere langt unna. De lover, men holder ikke løftene. De virker rotete og uorganiserte til sin egen fordel. Du må virkelig stå på for å få igjennom din sak. La Fremtind være det aller SISTE ALTERNATIV dersom du skulle vurdere disse.
Fikk en skade på bilen, min skyld. Sendte inn skademelding på nett, veldig enkelt. Fikk i løpet av veldig kort tis beskjed om å ta kontakt med verksted. Når jeg leverte bilen på verksted, sto det en leiebil klar. Alt gikk automatisk. Da jeg har vært kunde der i flere år, uten skader, ble egenandel bare kr 1.000,-
Det har vært en glede, når uhellet først var ute.Som pensjonist, var det en god trygghet for oss