Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte en skade på mobilen, og det var første gangen jeg brukte forsikringen. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Tjenesten var praktisk, fort og enkelt å løse.
Jeg syntes at det var greit å fylle ut skjema. Fikk rast svar , og oppgjør
Rask og effektiv saksbehandling. Rask utbetaling. Kjempe service. Lett å melde inn skader. Anbefales.
Rask behandlingstid og raskt oppgjør, litt skuffet over att oppgjøret var mye mindre enn verdien som gikk tapt.
Rask og effektiv saksbehandling. Hyggelig og forståelsesfull saksbehandler.
Saksbehandleren tok skadehistorien raskt og kunne umiddelbart forklare hva som ville skje med saken. Svært godt fornøyd med Fremtind som forsikringsselskap
Sen og dårlig holdning fra saksbehandler. Måtte purre to ganger før det i det hele tatt skjedde noe. Uklar og dårlig forklaringer i den skriftlige tilbakemeldingen