Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig godt fornøyd. Det er rimelig i forhold til andre selskaper. Jeg har blitt godt behandlet når jeg har hatt behov for hjelp.
Sykt lang behandlingstid, dårlige betingelser i akutt situasjon. Tok to mnd før oppgjør. Dårlig dekning.
Jeg har en bra erfaring med Fremtid. De er veldig kompetent og profesjonell, forståelse og tolmådig.
Anbefaler Fremtind, hurtig saksbehandling alt i alt meget bra
Rask og forsåelig forklaring,mitt problem ble forstått og forklart,rettigheter!
Alle ledd i saken fungerte bra. Jeg har ingen forslag.
Ved ett Turbohavari på tur så fikk jeg hjelp ganske fort og få leiebil, neste dag var det i orden. (eneste 1 ledig i Mosjøen) Men dårlig kommunikasjon mellom kunde, verksted og Fremtind gjorde att det tok 42 dager før jeg fikk ordnet bilen. Jeg trodde Fremtind satte verksted igang med og reparere bilen, men verksted ventet på ordre fra meg.... Sene og svare på mail var også Fremtind. Men berømmer dem for og dekke leiebil, betale hotell og mesteparten av reprasjon en. 9.280 kr betalte jeg i egenandel av 39.000 kr som rep kostet.