Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med kundeservice og behandlingstid.
Da mine forsikringer gikk over fra DNB til fremtind og jeg i samme tidsrom byttet en av mine biler til en nyere som har halve salgsprisen økte prisen betydelig på alle 4 bilene jeg forsikret. Fikk som eksempel 6000 mer i årspremie på min Tesla 3. Har aldri brukt forsikring så jeg må betegnes som en «god» kunde. Dessverre oppfattet dere meg ikke som det, og jeg tok pikk og pakk og byttet til et selskap som verdsetter gode kunder👎👎
Damen som behandlet min sak tok ikke i betraktningen i min situasjon (brukket ankel og kunne ikke bli selv engasjert så mye som skulle for å nå varende pris )følte at jeg ikke ble trodd, damen som behandlet saken min var veldig arrogant, veldig dårlig jobb, kan ikke trekke 10% fra pris til ødelagte briller (de var halvannet år gamle) som å trekke 10%fra pris til pc(to førskjellige ting).
Vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. Hurtig saksbehandling, slipper å vente lenge på saksavgjørelse. Ventetiden på telefonen bør bli kortere. Har nylig hatt en reise med forsinkelse, måtte overnatte til neste dag og bestille ny reise. Kunne dessverre ikke få sendt over kopier av alle ting det ble bedt om, men refusjonen ble godkjent og jeg hadde pengene på min konto i løpet ei uke. Det kaller jeg for utmerket god service.
Kontaktet Fremtind Forsikring og la fram min sak . Satte bilen på verksted og ble fornøyd med rask og god jobb. Fikk også leiebil. 👍
Selskapet bestemte i min sak at skaden var gammel, gjelder skadedyr. Jeg hadde ALDRI turt å bo i en hytte om jeg visste det var mus i tak. - ved lukt gikk vi gjennnom hytta og avdekket skade. Forsikringsrlskspet mente skaden hadde vært i mere enn 5 år, og dermed ikke deres ansvar. Men forsikre kan man, det står bare ingenting om at den ikke gjelder. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.
Meldte fra skaden i nettbank. Rask og god behandling fra oppstått skade til reparasjon var ferdig.