Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
10 av 10 på service/sak gang. Veldig enkel og ryddig.
Jeg fikk null hjelp og de som ble sendt ut fra Fremtind for kartlegging ga uriktig info og var ikke til hjelp.
Alt fungerer helt topp. I løpet av meget kort tid var alt ordnet. Veldig dyktig og informativ kundebehandler
Som forventet. Grei oversikt via nettbank.
Det som jeg likte er at saken ble avslutte veldig rask, men kanskje for grunn av det det ble det oversett noen fakta som forsikring også burde dekke.
Har du hund, ikke bruk fremtind etter dem tok over. Kunde service og klage behandling bryr dem seg ikke om. Da er det bedre å betale 2-4000 hos Agria o.l Dem ser ikke på husdyr som noe barn, som andre gjør. Er nok MANGE som bytter forsikring selskap etter fremtind tok over, vurderer det sterkt og kommer til å legge dette ut på alle sosiale medier, Nkk, mattilsynet m.m. Arrogante folk!!!
Rask saks gang, og behandlere med kunskap om området de jobber på. Lettere å finne hva som er dekt av forsikringen og ikke Har bare gode erfaringer med selskapet de gangene jeg har hatt behov for å bruke de.