Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service,hyggelige og imøtekommende ssksbehandlere som tok seg god tid til å snskke i tlf istedenfor å bare henvise til mail.som ofte blir gjort idag
Enkelt å melde skade Gŕei informasjon om forløp Greit oppgjør Savner en personlig kontakt
Dette gavekort tullet er helt uakseptabelt. At forsikringsselskap skal la kommersielle aktører få fordeler er ikke det vi kunder betaler for. Erstatningssum skal være lik slik at vi som kunder fritt kan re anskaffe etter eget ønske.
Fantastisk rask begandling og kjapp respons ved kontakt med forsikringen.
Meldte inn vannskade for tre uker siden og saken er stadig under behandling. Ingen svar på meldinger / e-post og vanskelig for å komme gjennom for å snakke med saksbehandler. Alt for useriøst.
Uhell og annet har gjort så vi har måtte bruke forsikringen mer en ønskelig dessverre. Dette har fremtind bistått oss i på en smidig, rask og ryddig måte.
Fremtind ordnet opp i saken min uten at eg trengte å gjør noe, veldig fornøyd.