Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette gavekort tullet er helt uakseptabelt. At forsikringsselskap skal la kommersielle aktører få fordeler er ikke det vi kunder betaler for. Erstatningssum skal være lik slik at vi som kunder fritt kan re anskaffe etter eget ønske.
Fantastisk rask begandling og kjapp respons ved kontakt med forsikringen.
Meldte inn vannskade for tre uker siden og saken er stadig under behandling. Ingen svar på meldinger / e-post og vanskelig for å komme gjennom for å snakke med saksbehandler. Alt for useriøst.
Uhell og annet har gjort så vi har måtte bruke forsikringen mer en ønskelig dessverre. Dette har fremtind bistått oss i på en smidig, rask og ryddig måte.
Fremtind ordnet opp i saken min uten at eg trengte å gjør noe, veldig fornøyd.
Dere kan sjekke selv med andre forsikrings selskaper. De fleste nye biler i dag har fem års eller 100000 km garanti mot fabrikasjonsfeil. Hvorfor har Dere da -10% etter det andre året ytterligere -10% etter tredje året osv. til år åtte. Det vill si att Dere det sjette året året som fabrikkgarantien gått ut skal kunden betale 40% av kostnadene ved en skade. Ved en kjørelengde på 20000km i året har bilen gått ca 120000 det sjette året skal dere da ha kunden til å betale 40% av skaden. Skal dere operere med 8 år så må kunde bare betale egenandel. Noen av deres konkurrenter opererer med 200000 km å da kun egenandel. Ikke prosenter av rep. av skaden.
Ufaglig saksbehandler. Ingen tillit til kundens beskrivelse av tyveri. Fikk dermed heller ingen erstatning for tyveri av verdi 10000kr.