Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært misfornøyd med selskapets behandling av saken. Vurder andre selskapers behandling av saker som gjelder reiser og Covid-19
Når man trenger forsikringen, er det alle tiders å samarbeide med dere.
God service. Rask respons. Har ingenting å utsette på dette selskapet.
Kort saksbehandling og hyggelig kommunikasjon med saksbehandler
Kom hjem fra ferie til en fryser som var ødelagt. Er fornøyd med ganske rask saksbehandling. Og at matvarene som var i fryser blei dekt av forsikringa. Det jeg ikke er fornøyd med, er at vi ikke fikk dekt fryseren som var ødelagt. Måtte kjøpe en ny fryser.
Hadde forsikringer hos DnB og var fornøyd. Så overførte de ansvar til Fremting og alt ble bare rot.. EKSTREMT lang kø/ventetid på komme gjennom på telefon Veldig rotete med skadeoppgjør
Rask skadebehandling, raske tilbakemeldinger fra skadeavdeling