Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skrev inn kva som hadde skjedd og kva problemet var. Fikk tilbakemelding en liten time senere om at saken var godkjent og korleis eg skulle gå fram. Hadde nokre spm som eg fekk raske svar på.
Positiv opplevelse hele veien. Veldig fornøyd. Fortsetter hos Fremtind.
Her er det ingen form for løsningsorientering eller forslag for løsning ovenfor kunde. Sørvis er en stor mangelvare hær. Nå viser det seg at det huset jeg nå har bodd i 10 måneder har avvik i forhold til takstrapporten som.
De forsøker å lure meg, skylder på kollegaer, gir meg masse oppdrag forså sjekke ut ting som de ikke trenger. Kjeltringer…..
Utrolig dårlig og treg kundebehandling. Saksbehandlerne svarer kun etter lang tid og mange purringer.
Skjemaene er logisk oppbygd og gjør det enkelt å legge inn skademelding. Grei plass dersom en ønsker å komme med utfyllende kommentarer Raskt oppgjør.
Synes Fremtind gav meg god forklaring ved innsendelse av skademelding. Førstegangsbruker på digital måte. Lett og forståelig fremgangsmåte. Hurtig tilbakemelding. Alt i alt, kjempegod service👍