Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skjemaene er logisk oppbygd og gjør det enkelt å legge inn skademelding. Grei plass dersom en ønsker å komme med utfyllende kommentarer Raskt oppgjør.
Synes Fremtind gav meg god forklaring ved innsendelse av skademelding. Førstegangsbruker på digital måte. Lett og forståelig fremgangsmåte. Hurtig tilbakemelding. Alt i alt, kjempegod service👍
Bra! Rask og enkel registrering på nett. Svar og utbetaling 5 min etter registrert skade.
Meget bra Forsikring Bra lett å behandle lett å fikse
Har meldt inn sak for innbo og reiseforsikring og det gikk smertefritt. Står godt forklart fremgangsmåte på nettsiden deres. Alt var løst innen et par dager, positiv opplevelse.
Har hatt få skader opp gjennom årene, men dessverre har det blitt noen i det siste. Når det er sakt så har jeg fått god hjelp og erstattet skadene som har oppstått. Og da er jeg fornøyd.
Fikk avkorting på forsikring grunnet grov uaktsomhet som jeg er uenig i. Klaget til de instanser som jeg fikk oppgitt. Førte ikke frem. Har forstått at det er bransjens egne folk som behandler klagene og således ikke nøytrale. Har også en oppfatning om at Fremtind avventet konklusjon fra hovedforsikringen min før de selv gjorde sin konklusjon. Takstmann som var på åstedet var helt topp. Dyktig og lett å samarbeide med og enighet ble lett oppnådd. Oppgjør (utbetaling) gikk også fort og greit