Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk ikke erstattet mine Bose hodetelefoner etter at de ble stjålet på flyplassen i Canada. Saksbehandleren i dette tilfellet mente at det ikke var grunnlag til erstatning da det hadde tatt meg 1t 30min fra jeg så hodetelefonene til jeg oppdaget at hodetelefonene var borte. De mente på at dette var for lang tid
Takket være våre LO medlemskap har vi rimelige forsikringer. Det som topper vårt kundeforhold er rask enkel behandling av saker.
Meget rask og god service, kjæmpefornøyd med alt.Rask tillbakemld.
Etter at Sparebank 1 forsikring ble til Fremtind, har jeg litt for lite erfaring med selskapet. Blir kunde i selskapet til jeg evnt blir misfornøyd, eller får ett mye bedre tilbud fra annet selskap.
Rask og god tilbakemelding innen rimelig tid med dyktige saksbehandlere
LO Favør Forsikring skal etter sigende være noe med det beste en kan ha av innbo og reise forsikring! Men det er i virkeligheten bare en stor vits, treg og lang behandlingstid, ukyndig takstmann som ikke tar hensyn til uttalelser fra fagpersoner, mener at det ikke har vært lyn og torden den aktuelle dagen og tar en spansk en --> "Vi har vært i kontakt med ***** Energi Nett og de har ikke registrert noe tordenvær på den aktuelle dato i ditt område, eller på dagene omring denne dato", når jeg i dag er kontakt med disse, så har de dokumentert torden og lynnedslag den aktuelle dagen.!
Jeg har bare hatt dette uhellet, tiden vil vise hvor fornøyd jeg blir.